Gündem

Yığılca’da olaylı açılış

31/07/2018 12:01

Yığılcaspor lokali açılışında bir araya gelen 2014 yılı Ak Parti aday adayları arasında tartışma çıktı.

Yığılca’da olaylı açılış

    Yığılca Belediye Başkanı Muzaffer Yiğit, geçmiş dönem aynı partiden aday adayına “defol ulan” diye diye tepki gösterdi.

    Lokal açılışına gelen Belediye Başkanı Muzaffer Yiğit’in elini sıkmak için yanına giden Avukat Fikret Çıracıya “defol ulan” diye tepki göstermesi kargaşaya sebep oldu.

    Yığılcaspor başkanı Fatih Eren, “olay tamemen kulübümüzün dışında gelişmiştir. Üzgün olduğumuzu belirtiyoruz” dedi.

    Avukat Fikret Çıracı ise, “ kulüp başkanı herkes gibi beni de davet etti.  Bugünde gelecek misin dediler. Bende davete icabet ederek açılışa katıldım. Açılışta bir köşede durarak  kurdelenin kesilmesini bekledim. Duaya iştirak ettim. Herkes  yerine oturduktan sonra İçeri girdim. Başkan ve masasında bulunan  ilçe başkanı, il genel meclisi ve diğer arkadaşların elini sıktım. Başkan biriyle konuşuyordu önüne dönünce merhaba başkanım deyip elimi uzattım. Elinin tersiyle "git" işareti yaparak "defol lan" dedi. Ayıp oluyor dedim yine defol dedi.  O ara birisi ortalık gerildi diye video geçmiş. İkinci defoldan sonra bu yaptığınız çok terbiyesizce bir şey çok ayıp ediyorsunuz. Sizin olgunluğunuza yakışmaz bu defolmuyorum diyerek tepki gösterdim.  Videoda da görüldüğü üzere başkan bana vurmaya kalmıştır. Allah kimseyi makam ve mevkii ile sınamasın. Reisimizin kibir, gurur, tepeden bakma dediği tamda bu olsa gerek. Allah’ın izni ile tez zamanda reisimizin işaret ettiği “gönül belediyeciliği” bu ülkeye hakim olacaktır. Ak parti halkın gerçek partisidir. Sebebi ne olursa olsun. Sebebini hala anlayamamakla birlikte ben ne yapmış olursam olayım bugünkü davranışı hak etmiş olamam. Bu tür olaylara suskun kalmak AK Partiye verilecek en büyük zarardır” dedi.

    Belediye Başkanı Muzaffer Yiğit’in sebebini belirtmeden  Düzce basınına yaptığı açıklamada, “ evet elimi sıkmak istedi. Selamlaşmak için elini uzattı. Elimi vermedim. Bu hareketim üzerine Fikret Çıracı bana terbiyesiz dedi. Bende kendisini kovdum” dedi.

    10400 kez okundu.

    13 yorum yapılmış

    • ErginAKPINAR28/07/2018 21:58

      Reis'in 08.07.2018 tarihinde il başkanları toplantısında ifade etmiş olduğu cümle aynen şu şekildedir; ''Vatandaşa tepeden bakıyorsak kusura bakmayın bu millet şamar oğlanı değildir.'' ''Bir oy verir iki oy verir sonra kenara koyar''. 24 Hazirandaki oy kaybına senin zihniyetindeki insanlar sebep olmuştur. Her Yığılcalı'nın kalbinde bir yer edinen Yığılcaspor'un davetlisi olan Av.Fikret Çıracı'ya yaptığın bu davranı
        (Toplam 30 oy kullanıldı.)
    • Erhan29/07/2018 02:27

      Reis'in ifade ettiği gönül belediyeciliğinin olduğunun bile farkında olmayan sayın Muzaffer Bey sana Tolstoy'un bir sözüyle cevap vermek istiyorum. "Kibir ve inat, bir kişinin kendini önce mükemmel görmesini sonra da sonunu oluşturur". Bu davranışın Ak Parti'ye gönül vermiş olan insanlara bir hakarettir, Ak sevda da "defol ulan" değil "gel beraber olalım, bir ve beraber olalım vardır".Bu yaptığına teşkilat ve Ak sevdalilar gereken cevabı verecektir.
        (Toplam 24 oy kullanıldı.)
    • Serdar29/07/2018 20:28

      Reisin işaret ettiği gönüllere girmek hizmet kar olmak demekmi defol demek .BİZ KİMSENİN DÜŞMANI DEĞİLİZ.YANLIZ İNSANLIĞIN DÜŞMANI OLANLARIN DÜŞMANIYIZ.M.Kemal ATATÜRK
        (Toplam 13 oy kullanıldı.)
    • ALAL29/07/2018 20:37

      ORADA BULUNAN MHP VE CHP BAŞKANLARI MUZAFFERİN BU UYGUNSUZ HAREKETİNİ TADİK VE DESTEKLİYORLAR YAZIKLAR OLSUN SİZE YAĞCI KORKAKLAR SİZİN İPİNİZDEMİ ONA BAĞLI S İZDE CESARETİN ESAMESİ BİLE YOK .ONUNLA BERABER SİZİDE GÖREVDEN ALSINLAR
        (Toplam 15 oy kullanıldı.)
    • nizam29/07/2018 21:32

      KATRANI KAYNATSAN OLURMU ŞEKER hesabı, al birini vur diğerine
        (Toplam 11 oy kullanıldı.)
    • nder29/07/2018 23:23

      Kaliteli insan isiyle bos insan kisiyle ugrasir ! Baskan o makam mafyalik makami ahkam kesme makami degil baskanin yaptigi davranisi köy kahvesinde dahi yapan yok anlayan anladi ne demek istedigimi hizmet yok icraat yok bunlardan önce gelende âdap uslum davranis bunlarin olmadigi kisidende ne devlete ne milete fayda gelir halkin şamari cok agir olur !
        (Toplam 16 oy kullanıldı.)
    • HZMET30/07/2018 22:41

      BRAVO BRAVO BOYLE DEVAM NE GUZEL GUNES İLLA TERSTEN DOGAR Bİ GÜN
        (Toplam 9 oy kullanıldı.)
    • GurbetciSerkan30/07/2018 22:48

      Yiglcanin sahipleri Yigilca yi Avukata yedirmezler. Bosuna ugrasiyor.
        (Toplam 18 oy kullanıldı.)
    • yigilcamizdabaskankabadayiliktasliyo31/07/2018 22:32

      halk olmazsa señ bir hicsin
        (Toplam 10 oy kullanıldı.)
    • ozcan31/07/2018 22:43

      baskan kaba dayilik tasliyor se n kimsinki halk olmasa sen bir hicsin
        (Toplam 10 oy kullanıldı.)
    • rn04/08/2018 15:25

      O makam kimsenin tapulu mülkü değildir sebep ne olursa olsun kim olursanız olun bir kere makama saygınız olmalı gelen kişi avukat değil vatandaşta olsa makama hürmeten saygınızı kaybetmemeniz gerekir cok gereksiz bir davranış olmuş burdanda şahısların karakterini çözmek ve herne kadar partiye gönül versekte bu tür insanlarla dava yolculuğu yapılmamalı bize samimi insanların hallerinden anlıyan çalışkan ve dürüst insanlar lazım kabadayı değil.
        (Toplam 3 oy kullanıldı.)
    • Yunis.bas12/11/2018 17:49

      HER.NE.TUR.KIRGINLIK.YAKISMAZ AKP.GONULDEN..BELEDIYE.YE HIZMET.EDECEK.ARAR..KABADAYILIK BU.PARTININ.ISI.DEYIL.ÇOOK.AYIP DAVETLISINI.ENINDE.AYI.DAHI.HOŞ KARSILAR.DERLER.DAVETLIYE.MUAME LEN.COOK.YANLIS.KINIYORUZ
    • Hasan AKÇAY30/07/2019 14:28

      Yığılca da Ak partinin neden kaybettiği ortada malesesf.