Gündem

Encümenlik MHP 1 – Ak Parti 1

03/04/2019 10:04

Geçtiğimiz Pazar günü yapılan oylamaların ardından açılan sandıklardan Milliyetçi Hareket Partisi 1. Çıktı. Ak Parti %40 oy kaybederken MHP %400 oylarını artırdı.

Encümenlik MHP 1 – Ak Parti 1

        Yığılca'da bugüne kadar hep birinci olan Ak Parti, bu kez yerini Milliyetçi Hareket Partisine kaptırdı. İlçe geneli ve köylerin oy dağılımı şu şekilde gerçekleşti.  Milliyetçi Hareket Partisi 6211, Ak Parti 4591 , Cumhuriyet Halk Partisi 606, İyi Parti 251, Demokrat Parti 82, Bağımsız Türkiye Partisi 41, Vatan Partisi 38 oy aldı.  Bu sonuçlara göre Milliyetçi Hareket Partisinden Ramazan Muhterem Baltacı ve Ak Parti'den Hüseyin Yılgın İl Genel Meclisi üyeliğine seçildiler. 

    3764 kez okundu.

    7 yorum yapılmış

    • Vehbi Koç 03/04/2019 13:03

      Yigilca için hayırlı olmasını dilerim
    • Hüseyin ışık03/04/2019 13:27

      Dualarımız iki il encümenliğinide alması idi mhp nin inşallah bir dahaki seçimlerde kökünden sileceksin Yığılca da akp nin buna inanıyorum silineceğini bildikleri için mhp nin mevcut başkanı ve yöneticileri aman ha dikkat edin bazıları kendini garantiye almak için partinize geçmek isteyecektir sakın ha yanlışa düşmeyin
        (Toplam 5 oy kullanıldı.)
    • has yılgınlı04/04/2019 09:00

      solcu olupda milliyetçi bi partiyi destekleyen birinin böyle düşünmesi çok normal tabi sayın hüseyin ışık binlerce dansöz var:)
        (Toplam 1 oy kullanıldı.)
    • Yığılcalı04/04/2019 10:08

      sen birdahaki seçime düşünme sen git ağzını sil.
    • Recep Baltaci 04/04/2019 14:36

      Tebrikler Başarılar Ramazan Baltaci